Saturday, January 19, 2008

Loto 6/49 ...Mama Omida

"Un nou record: peste 11 milioane de euro la 6/49.
Premiul cel mare la Loto 6/49 va depasi duminica 11 milioane de euro, fiind cel mai mare pot pus in joc vreodata in istoria Loteriei." Sursa www.infoportal.ro
Trebuie sa recunosc ca ma tenteaza foarte mult premiul asta $-) , dar de cate ori am jucat nu am nimerit nici macar 3 numere , dar 6 numere?!
Milioane de romani nu au castigat in viata lor nici macar 5% din banii investiti in aceste jocuri de noroc, dar spera sa castige jucand din ce in ce mai mult la astfel de " inselatori nationale". Oricum ai incerca sa le combini numerele , oricum le-ai " descanta", tot nu nimeresti 4 numere macar, parca e facatura, daca ar fi corecte jocurile si nu s-ar insela pe fata ( ei niciodata nu difuzeaza extragerile in direct) poate sansele noastre ar fi mai mari, dar ...in cazul asta, trebuie sa ai norocul lui Ogica ,sau poate sa vorbesti cu Mama Omida, in prealabil :)) :P
Oricum ar fi, va urez succes la Loto, "numai sase-s norocoase"! ;))

1 comment:

myth said...

De jucat n'am jucat , asa ca sper ca nimeni nu a luat premiul cel mare.
Daca nu sa castigat saptamana asta , sapt. viitoare bag si eu un bilet ca cine stie... poate imi surade noroku :)